Mozgásformák

 

Pilates

Légzéstechnika, erősítés, helyes testtartás.

Minden izomcsoportot erősítő és átmozgató gyakorlatok, különös tekintettel a törzs izmaira, a helyes testtartás és a gerinc erősítése érdekében.

 

Step aerobic

Az aerobic egyik legnépszerűbb változata a step-aerobic. Gyors elterjedését a lépcsőn végzett gyakorlatokkal elért magasabb kalória-felhasználásnak, zsírégetésnek köszönheti.

A step aerobic nagyszerű módja a zsírégetésnek, és segít az izomtónus javításában, építésében.

A step aerobik ugyanazokat a nagy izomcsoportokat dolgoztatja meg, mint a hagyományos aerobic, de még fokozottabb zsírégetéssel jár, így fogyókúrázóknak különösen ajánlott. A step aerobik főként a lábikrát, combot, csípőt és a feneket mozgatja, formálja, amely helyeken a zsírréteg gyorsabban megtelepszik.

A step aerobik fejleszti a kondíciót és a koordinációt!

 

Body Art Basic

A Body Art Basic olyan komplex edzést kínál, amely hatására az izmok újra visszanyerik rugalmasságukat. A Body Art Basic a tudatos edzés mellett a test, a lélek és a szellem hármasságának harmóniáját adja, mely során kitüntetett szerepet kap a légzés.  

A Body Art Basic javítja a testtartást, fejleszti az erő-állóképességet, hajlékonyságot, rugalmassá teszi a test izmait. A gyakorlatok mindenki számára könnyen követhetők és elsajátíthatók, kortól, nemtől edzettségi állapottól függetlenül.

Ilyen tudatos, pontos, minden részletre odafigyelő, teljes programot kínál ez az edzésforma.

 

Jóga

A jógagyakorlatok nem csupán testmozgát jelentenek. A jóga segítségével elsajátíthatjuk a pozitív életszemléletet, a helyes légzést, sőt a feszültségoldás kiváló módszere.

banner4
banner5
Hírlevél
E-mail cím

banner2
banner3